helgen som varit!

Herre min dar vilken helg va! Fullt ös hela helgen och inte ens idag kan jag få vila. Helgens bästa dag var lätt i fredags då vi firade midsommar på ett annorlunda sätt. Blev inget midsommarfirande med släkten. Kämpade med min midsommarkrans innan festen hos sophie där gänget befann sig. Vi var runt 15-17 pers i hennes minilägenhet men ack vad kul vi hade med lekar osv. 
Kvällen slutade med att jag blev matad med nudlar av min man haha.. 
 
 
En bild från min allra första instagramfilm. Klockren må jag säga!
 
Igår firade vi Jason och Kevin med massa gottis mat. Festen vi skulle till blev inte riktigt som jag hade tänkt mig för min cp illamående. Och nu har vi kalas för plutten här hemma. Massa virus på g. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0