finally free

Ah, vilken bra dag. Jag är äntligen ledig efter 8 dagars arbete i sträck. Sov till halv 12 idag vilket jag inte har gjort på veckor! Jag är SÅ utvilad. Igår vankades tacokväll och ett oväntat krök med gänget hos broder min. Ack vad många skrattattacker jag fick. 
 
Fick en massa flashbacks när vi var i hennes rum med några speciella i gänget. Fick mig att tänka på 2009/2010 då vi hängde där så ofta med det originala gänget. 
 
Dessa två veckor som vi har framför oss kommer bli en jäkla bra veckor. Massa studentfester, grillfester, föräldrafritt och nostalgimoments. Så avundsjuk jag är på alla som tar studenten nu i år. Kändes som jag tog det förra veckan, att vi hade balen igår och att vi satt i klassrummet idag. Nu är man 20 bast, jobbar och saknar the old days. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0