inget sommarlov

Kom på att jag faktiskt inte har sommarlov och att denna sommaren inte alls är som alla andra somrar jag haft. De andra har varit fyllda med ledighet, sommarkortet användes flitigt, festade all day everyday med gänget, jag låg på stranden och blev en nyans brunare och till och med tog mitt första dopp tidigare än juli månad men icke denna sommaren. 
Denna sommar består av jobb, endast jobb. Gänget är bortresta, min prins är bortrest och på fredag åker min bästa vän iväg. Har aldrig känt mig så ensam som just nu. 
 
 
 
MEN jag har köttat på jobb och på gymmet och det bränns i hela kroppen ska ni veta! Och haft Satc maraton precis som förra sommaren! Dessutom har jag faktiskt känt mig mer självständig nu haha. Aja, typ 14 dagar kvar tills alla kommer hem. Can't wait. Och ÄNTLIGEN får jag spendera mycket tid med ash och kim. Känns som vi aldrig ses mer nu för tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0