ny avdelning

Hej! Idag hade jag världens träningsvärk både i magen och gumpen, känns så jävla bra! Imorgon ska jag kötta igen! Fast denna gången med sällskap :D 
 
 
Fick pröva på att jobba på andra avdelningen på jobb idag. Tiden gick snäppet snabbare där men ack vad jag saknade mina vänner på min avdelning.... och min coach såklart. Nu är jag hemma i värmen och har vräkt i mig allt från fyra bullar till makaronisoppa och chailatte såklart. Hatar att vara mätt, skit äcklig känsla. Man ska vara sådär lagom mätt om ni förstår. 
 
Ni förstår inte så mycket jag LÄNGTAR till helgen asså! Denna veckan går dessutom ovanligt snabbt! Prisa gud att det är lön på fredag också! Kanske kan unna mig lite shopping? Ja. Svaret på den frågan är alltid ja. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0