Ah kära lördag

Hej lördag. Gud vad bra det känns att vakna upp till solsken och sin kärlek. Det enda som fattas är om man hade ett perfekt jobb med sketa bra lön också. Är såååå spänd inför subway!!

Vad händer idag då? Lite krök i Svedala med le gang. Min hals gör så fruktansvärt ont. Får INTE bli sjuk! Ska käka massa vitlök sen pussa på Alex så att han blir mer attraherad av mig. Funkar alltid. Lovar....

Mer? Hörde mina kära grannar vara on fajja inatt vid 3 på natten. Funderade på att skriva ett hemligt brev till de och hänga fast det i hissen så att alla kan se det. För ingen ljudporr vill jag höra på när jag ska få min skönhetssömn nä!

Nu: duscha sen väcka gollum som sover i min säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0