22.34

Tjabbare! Sitter och dricker min tredje kopp chailatte idag, kan inte få nog! Trodde att man skulle tröttna efter några koppar och inte njuta eller ens vara sugen på det men ack vad fel jag hade. Jag är mer beroende än trött på det. Moder min förstår inte var all mjölk försvinner för hon köper mjölk varje dag haha......
 
Kollade igenom hårddisken igår från 2010 och hittade denna underbara bilden på mig och chuckies. Kolla så glada vi var för EN ynka bild! 
 
Så fort jag får lön ska jag köpa två burkar till på Espresso House så jag inte behöver oroa mig att det är slut sen när jag är pank (smart kvinna här). 
 
Jobb var trevligt, nya människor som inte vet vad de har gett sig in på och 25 sälj! Jag har blivit lite som en smygcoach för alla frågar mig om tips. Peter om du läser detta vill jag bli coach och få fast lön tack! Idag har jag även gymmat och det har fått mig att inte vilja dricka för det förstör musklerna, ilandsproblem fo sho. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0