1 januari 2013

Gud vad konstigt det känns att kolla på årtalet och se att det står 2013 och inte 2012.... Hade kul igår hemma hos Truls med gänget! Vi var ändå många för att endast vara "gänget" där. Firade in 12 slaget vid djuphavsbadet på Bo01 och frös röven av mig. Smart jag var va? Ingen halsduk, mössa, vantar, strumpor ELLER strumpbyxor. Men äsch! Nu är allt över och jag vet inte vad jag ska tagga till längre. Här är en bildbomb i alla fall!
 
Fick äntligen inviga min fina Nelly klänning! GUD vad jag älskar den trots att den är obekväm som fan men snygg kände man sig :D 

Favoritungen och jag var taggade! Dör så söt han är.  

Broder och jag tog massor med bilder igår as usual
 
Bästa kusiner ♥
Skrev lite fel här ser jag. Det är alltså 1200 talet nu asså.
 
I väntan på ashleys buss, efter fyrverkerierna. 
min kärlek och jag
 
mys i rummet
 
Tack för en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0