@kvant

Äntligen är jag ledig i två dagar - igen haha! Efter förra helgens sneande så var jag absolut inte taggad på att ta en massa shotar under gårkvällens krök. Men stack dit ändå och njöt av vissa människors sällskap. 
 
Sen har jag börjat gilla öl nu vilket jag aldrig trodde skulle hända. 
 
 
Idag sitter jag och kollar lite julklappar på nätet men kom just på att de inte kommer hinna fram till julen så där sket sig den planen. Istället får jag gå runt i stan och leta vilket alltid slutar med att jag kommer hem med massa saker till mig istället. 
 
Förövrigt är jag ledig 24,25 och 26 dec så jag ska kötta och kriga under mellandagsrean!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0