2013

 
Här är en liten årsresumé på mitt år. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Testat öl haha?.. Klart jag har testat det förut men aldrig riktigt tyckt om det förrän nu i höst. Me gusta muchACHO! Och juste, jag har även rest själv för allra första gången. Till spanien i somras. Och sparat en massa pengar vilket jag aldrig har gjort innan då jag är världens spenderare. 
 
 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Som en berg och dalbana faktiskt. Allt har gått upp och ner. Första halvåret var hur fint och bra som helst. Jag flög på rosa moln, fyllde 20 bast och tappade systembolag oskulden. Men sommaren och sista halvåret har varit katastrof enligt mig. Så är tacksam att 2013 når sitt slut så 2014 kan bli ett bättre år. 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
För första gången ever har jag faktikst inte koll på datum. Tack subway tack..
 
Hur har du förändrats som person?
Jag tycker jag har blivit självständigare, starkare och mer vuxen. Haha, kanske inte mogen men vuxen, tar mer ansvar och så. Väldigt stolt över mig själv faktiskt :D 
 
Vad är din största framgång 2013?
Måste nog säga att Subway har varit min framgång hahahahaha! Dör. Men jag har faktikst blivit skiftledare. Skit bra liksom haha. Måste fan ta och sluta det jobbet 2014. 
 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Wake me up - Avicii, Tsunami, TrRRRRRRRRRRUMPSTA, When I was your man - Bruno, More than friends - Inna, Blurred lines, och Miley Cyrus alla låtar, Clarity, Watch out for this, Miss decibel, Där palmerna bor och många andra låtar. 

 

Vart reste du under 2013?                                                                                                          Barcelona, London, Lalandiaaaaa. Ofta det bara var det. Så torrt. 

Bästa köpet?

Måste nog vara mina stövlar jag köpte nu i veckan hehe. Och alla mina snygga klänningar. OCH MIN LOCKTÅNG! Tackar min locktångsgud (Kimbe) för det. Och mina pälsjackor såklart. 

Vad spenderade du mest pengar på?                                                                                             Kläder, mat och massa onödigt skit som jag inte ens vet vad. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Tog en massa rosa bilder ute och hemma haha. Sen var jag ju tvungen att ta en liten tripp till systemet såklart. Bara för att de ska fråga om ens leg och säga: grattis på födelsedagen så man får ett stort leende och säger tack :D Sen avslutade jag kvällen med mina närmaste på en bar. 

 
Vem saknade du?
Min mormor när hon åkte till filippinerna, alex när vi inte var tillsammans, kim när hon inte var med på lalandia, ashley när hon inte var med under julen, grönqvist och steff som är i norge just nu, sjölund när jag lämnade spanien och chuckie när hon åkte iväg på semester. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Sluta fokusera på pengar hela tiden haha, men spara så du kan flytta utomlands!! njut av livet, nå mina mål, ta körkort, och var mer målmedveten och sluta va sån ragata all day everyday haha. Nä fan, 2014 ska vara ett resår och uppnå mina mål år. NU kör vi va?! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0