last day in suede

 
HOLAAAA! Jag ska upp om cirkus två timmar så det kanske inte är lönt för mig att blunda?! Men attans vad jag är trött asså... Kmr se ut som en zombie imorgon bitti. Jag ber till gud att tågen till kastrup INTE strejkar. Detta är första gången jag åker flyg själv, checkar in bagage själv osv. Fattar ni vilken PANIK jag har?
 
Är så sjukt nervös... Packningen är klar i alla fall. Har aldrig packat så dåligt i mitt liv men å andra sidan så är det en av mina sämsta sidor också. Det har varit en tradition ett tag nu att åka till spanien varje år. I made it this year again :D 
 
Men vi hörs när vi hörs, vet att jag är sämst på att blogga men har mycket på g atm. HEJDÅ SVERIGEEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0