Sunday workday

Hej! Igår hade vi släktfest här hemma och gud vad mycket mat det blev! Rullade nästan i huset. Det blev vårrullar, nudlar (såklart), paj, grillspett, kycklinggryta, tsatsikisås wannabe, nån kött osv osv. Gott var det i alla fall och åtta ungdomar fick plats i mitt rum! 
 
Blev rik igår men ska spara till en resa med chuckie nu till våren!!!!!! Måste spara till en resa i sommar också faktiskt. 
 
 
 
Kunde inte somna inatt då jag och alex hade tjaffsat (kan tydligen inte sova då) så jag somnade efter två timmar ungefär men vi blev sams i sömnen haha för jag vaknade i hans famn imorse. Idag har jag tjänat pengar med ob på jobb och nu ska jag käka godis och få finnar. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0