solig onsdag!

YES äntligen är solen framme! Trodde det skulle vara ännu en dag med moln. Tänkte ta en joggingrunda innan men nåt organ på högra sidan av magen krampar hela jävla tiden. Whatsup with that liksom? Vet inte ens vilket organ som ligger på den sidan. Njuren? Tarmarna? Hjärtat?.. Hahah, skojade med det sista.
 
 
However så blir det stängningspass på jobb idag, inte så kul nej. Förut blev jag motiverad att jobba pga maten men nu har jag tröttnat på både maten och kakorna så jobbet är inte lika roligt längre. VIll bara slå alla kunder som kommer och beställer. Jag menar - vem väljer subway när de kan käka BK bredvid? Fast jag hade heller aldrig valt BK eller MC, har inte käkat det på tre månader ungefär. NASTY. 
 
Har inte fått en god natts sömn inatt för pojkvän sover som ett mongo. Han sparkade typ varannan minut så jag vaknade. Hann inte ens somna, så jag var uppe i en hel timme vid fyra inatt och glodde rakt ut i luften. Han får sova på golvet nästa gång asså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0