saturday things goin on

Waddap! Jobbat en del idag men är konstigt nog inte alls trött. Vill inte lägga mig i sängen ifall tröttheten skulle slå in. Käkat en jävla massa kakor på jobb, men har nu bestämt mig att den bruna kakan är godast! Och fan vad jag mår illa av de nu.. 
 
Folk säger att det har varit fett varmt ute och jag vet inte om jag ska tro de för det var svinkallt när jag cyklade hem. Tänkte tom ta en snabbisrunda på stan och få med mig hem ett halsband men gay stan stänger 5 och inte 8 som resten av malmö. Så B.
 
Nu hänger jag med bfriend och senare ikväll ska vi glo på GI Joe på bio, SÅ taggad på att kolla på Channing hela kvällen också hehe. Peazzz. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0