resa?

Hej! Jag sitter här helt ivrig och vet inte vad jag ska göra med mina fingrar. Jag och broder tänkte ta en weekend bort i slutet av maj. Bara för att shoppa liksom. London hade passat med tanke på hur billigt (!!) det är där men något med varmare breddgrader låter mer lockande.. 
Klickade in på easyjet nyss och hittade flygbiljetter till London tur och retur tors-lör för endast 500kr PER PERSON! Hur billigt är inte det?!!!! Jag ville nästan bara klicka på boka!
 
 
Förövrigt har jag jobbat asset av mig idag och fått lite vårvibbar av regnet som kom för första gången evigheter. Imorgon blir det jobb igen och på tis - då ska jag lämna tonårsåldern och bli 20! WOOOOOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0