my birthdays

Nästa vecka fyller jag 20 år.. Kan inte riktigt fatta det ännu och jag är inte det MINSTA taggad till det. Ålderskris säger jag bara. Jag kommer inte vara tonåring längre och måste betala vuxenbiljett på bussen. GAY. Nedan ser ni några bilder från de senaste åren på min födelsedag. 
 
2010,
 17 år Tog massa bilder på hemköp med broder och sen var det restaurangfirande med släkten. 
 
April 2011,
 Lokalfest med våra utbytesstudenter
Min bästa broder och jag ♥♥
Min och broders lokalfest. 
Jag och babe innan vi blev jag och babe
 
2012
19 år. Tog några bilder ute på gården- cp varmt var det då. Tveksamt att man kan gå i shorts nästa vecka va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0