sjuk unge


Utsikten från mitt kanske nya jobb. Gillar det! Men ogillar jobbet lite..

Mina nya shoes. Me lovie!

Och en liten konversation med emil
 
Fan fan fan! Jag har gått och blivit sjuk igen.. Vaknade upp och mådde illa - precis som att jag var bakfull eller nåt och det kändes inte bra då jag ville spy. Dumma mamma som smittat mig :( Och som grädden på moset är jag jätte förkyld så jag känner ingen smak heller. Toppen! Funderar över om jag ska på den där jobbintervjun idag, det är ju ändå 20 000 kr.. Igår kväll klickade jag hem en massa prylar (inte bra för min ekonomi) men jag är skit nöjd och är som ett barn på julafton nu när jag väntar på de! Come to mama! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0