en sådan "sitta inne dag"

Mamma är så otroligt rolig att smsa med! Hon kan inte hantera touch då hon har haft t9 sen hennes allra första lur. 
Godmorgon från mig! Jag har faktiskt haft en trevlig morgon hittills. Hela lägenheten är iskall (precis som det var i Spanien när vi besökte våra spanjorer för drygt 2 år sedan) så jag fryser i princip hela tiden, ÄVEN när jag är under täcket. Men inte inatt. Nej, inatt hade jag pojkvän bredvid mig. Så det kändes så mysigt att bara få krypa intill hans varma bara överkropp imorse hehe.. Idag är en sådan "sitta inne dag och kolla på serier" dag. Regn och grått ute och jag har åkt på ännu en förkylning. Mitt immunförsvar suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0