dadlar ♥

 
dadlar!!!!!!!!!! dock tröttnade jag efter 2 bitar..
mästerkocken i vita strumpor aka klumpen
Jag åt upp 1/4 av kycklingbiten jag håller i... 
Wazzzzzaaaaappppp?!!! Sitter vid matbordet och väntar på att alex ska laga klart mat1 (fattar ni? matEN, därav siffran ehhe) Det blir kycklingfilé, klyftpotatis (egengjorda), morötter i ugn och pricken över i:et - le bernaissauce! Me gusta mucho ey. Jag har även gjort Créme Brulée (hur man nu stavar det) till efterrätt. MMUMSFILLIBUBBI! Familjen är på släktfest och ikväll hoppas jag på att vi drar ut och shakear azzen. Vem bryr sig att man har jobb imorgon liksom? PEACE! Ps. Detta inlägg blev 40 min försenat för alex var klumpig och spillde läsk över hela matbordet där maten OCH min DATOR befann sig så den blev blöt. Klump till pojkvän..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0