Vågar jag?

Min smärtfaktor är väääldigt hög så jag känner 47367 gånger mer smärta än vad man egentligen gör. När någon drar mig i håret reagerar mina "arga" nerver och jag blir skit förbannad och sur på personen eller mig själv som orsakar att hårets har dragits.. Så frågan är - vågar jag tatuera mig? Jag vill tatuera mig på så många ställen och vill ha det sooo bad men jag är väldigt feg av mig och är verkligen ingen masoschist. Vill liksom inte böla framför tatueraren eller rättare sagt - avlida på plats..
 
Sen är problemet om jag tatuerar in ett kors kommer folk tro att jag är religiös eller något vilket jag inte är. ELLER ännu värre - råkar se korset upp och ner och tro att jag är satanist eller nåt. Jisses..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0