tgif!

HEEEEEJ BLOGGEN! Äntligen fredag va?? Trots att jag steg upp klockan 8 imorse var jag skit glad för plutten var hemma, solen sken och jag hade en lång morgon innan jobb framför mig. Blev en bra dag på jobb, älskar att stå i kassan! Lite tråkigt att jag suger på matte bara. 
 
Ville såå gärna inhandla dessa två igår men det var waaay too much kö. Ska jag fortfarande köpa de tro?
 
Har även spenderat några timmar på Emporia med alex och käkade lunch och VIT chokladglass! OCH vet ni vad? Jag köpte inte ett skit, lämnade till och med tillbaka plagg. Hur bra är inte jag idag? Är så stolt över mig själv hehe :) Men jag måste bara köpa något imorgon för jag mår inte bra.. 
 
Nu ska jag hem till Ashley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0