skumma samtal på jobb

Jag: Hej hej! Jag söker Emma..
Random snubbe som tror sig heta Emma: JA DET ÄR JAG DET!
Jag: Ehm är du säker på att du är Emma?..
Snubben: Ja det är jag
 
Jag: Okej.. men bla bla bla, välja mellan två saker... en till hud osv..
Snubben: Ja det är så att jag är full just nu men jag vill bara prata med någon
Jag: Okej, men vilken vill du testa?
Snubben: Jo, det är ju såhär att min pojkvän tappar mycket förhud och så va så skulle den här hudvårdsgrejen funka??!
 
(Jag börjar flabba som fan och vet att han skojar runt)
 
Jag: Haha, det vet jag tyvärr inte men jag måste avsluta samtalet nu för du verkar inte ta det på allvar HEJDÅ
Snubben: NAJNAJ vänta jag vill prata ju, kan jag inte få prata med någon sexig kille som du har i närheten? Och har du något tips om hur man gör om man kissar på sig på en fest?
Jag: Gå hem eller låna nån annans byxor HEJDÅÅ
 
Och så klickar jag. Först gick jag på att det var en brud som bara hade en mansröst men jag fatta att han skämtade. Wtf?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0