några tankar såhär på nattkvisten

Ligger i sängen och tänker lite just nu.. Inga allvarliga tankar eller så utan jag bara tänker på allt.
 
Den kalla höstvinden kommer in till mitt rum via fönsterluckan som jag har öppnat. Jag spelar julmusik trots att det är 2 månader kvar ungefär. Jag är som ett litet barn, längtar redan till alla julklappar, julfilmerna, julmusiken, snön och julbelysningen. Mamma har redan köpt hem pepparkakor. ÅH. Glöggen längtar jag också till.
 
Chattar med emma som bor i Spanien nu också. Saknar henne som fan. Min partybuddy. Men snart, snart är hon hemma igen. 3 månader kvar. Nu ska jag fortsätta njuta av den här kvällen och sen ta och sova i tusen timmar. 
 
love benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0