min vecka och nästa vecka!

Har en massa plus inför denna vecka och även lite nästa vecka också! Gotta love it 
 
+ Graffitti lunch på söndag med Ashley & Kim (ska låtsas att det är brunch för jag har alltid velat ha en brunch!)
+Halloweenparty på Chilli på fredag! 
+Biodejt någon gång i helgen med pojkvän
 
 
+FÅR MIN FÖRSTA LÖN PÅ TORSDAG! Herre min dar vad jag längtar!!!
+ Emporia öppnar på torsdag! 
+ Jag & Emma ska ha en sushi dejt nästa vecka ♥♥♥
+ Alex har lov nästa vecka, har glömt att lov fanns nu när man inte går i skolan längre haha
 
+ Barrunda med Kim som fyller 19 på måndag :D 
+ Släktmiddag hos Kim på måndag, en roligare måndag helt enkelt!
+ Sen kan man alltid hoppas på att en fet halloweenfest dyker upp nästa vecka också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0