längtar redan till jul!

Kolla så fina bilder jag tog förra hösten! Måste ta fler bilder denna höst!!!!!!!!! Och morgonpromenader!
 
Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vilken mysig "förkväll" jag haft! Jag skulle ju som sagt ta en fika med broder på stan. Vi strosade även runt i lite affärer, går inte att undvika liksom.. Men sparsam som jag är köpte jag nada. När vi satt på Espresso House vid halv 7 var det redan mörkt ute men strunt i det tänkte jag - hösten är den mysigaste årstiden på året!
 
Nu när jag kollar ut och klockan inte ens är nio och det är mörkt blir jag as glad. Längtar redan till julen.. Kan dock inte fatta att ett år redan har gått, sjuuuuuuukt! Jag & pojkvän ska kanske resa iväg över vintern och fira nyår utomlands :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0