ikväll är jag en tänkare

Vet ni vad jag kom på medan jag borstade tänderna? Att jag uppskattar väldigt små konstiga saker. Okej, små och konstiga bör nog inte befinna sig i samma mening men whatev. Jag stod och borstade tänderna och fick fram limegrönt skum av tandkrämen och tänkte "WAUW SÅ COOLT!".. Haha, kanske för att jag är trött men det var banne mig skit coolt. Jag uppskattar såna saker som människor oftast inte gör. 
 
 
- Ruttna löv i olika färger som ligger som ett täcke över marken
- När det börjar mörkna redan klockan 4 på eftermiddagarna
- Att vissa bullar är fett söta om de är tjocka och små
- att skriva dagbok varenda kväll
- Vinterhalvåret - älskar mörker, plus är det sjukt mysigt att shoppa när julbelysningen är uppsatta!
 
- Stiga upp rätt tidigt för att ta en morgonpromenad och att se världen vakna (visst man är skit trött men känslan är underbar!)
- Att gå på höstpromenader, helst när solen är framme men annars funkar det ändå
- Oktober månad!
- Veckorna innan halloween 
- Att passa sin lillebror även om han är fett jobbig men att bara få umgås med grabben är en speciell tid för mig
 
 
- Att gå ut när det är ösregn - bara för att liksom (tänker på alla romantiska filmer)
- Att få rosor (men vilken kvinna gör inte det?!)
- Att ta en extra omväg bara för att få lyssna på lite mer av sin favoritmusik ifred i sina hörlurar hur kasst ljudet än är
 
Känner mig som en filosof atm.. godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0