galen kväll @kb

fina emzo ♥
Melby & jag (han heter Charlie egentligen men han liknar en Melby)
 
Galna ronja på bilde och resten av KB folket
Min så kallade mens som tydligen kommer från knät haha
 
Ska nog aldrig mer bära de klackarna jag bar igår... De var hala, gjorde ont efter ett tag vilket resulterade att jag trillade rakt ner på asfalten nerför trappor.. Blev även puttad på dansgolvet så mina knän hamnade ner på krossat glas. Aj ska jag säga.. Trodde först att jag hade fått min mens när jag såg blodet rinna längs benet haha.... Jag mår bra idag trots mängden alkohol igårkväll. Och KB var ändå grymt, en klubb jag ska besöka igen. Jag blev så tårögd när jag kramade om Aiya Napa gänget igår. Finfina fd klass♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0