befodrad!

Idag verkar det vara min lyckodag. Jag har blivit befodrad på jobb vilket jag trodde att man inte kunde när det gällde telefonförsäljning haha! Men så småningom ska jag i alla fall få 100kr/tim. PRAISE THE LORD! Jag är alltså den som har bäst försäljningsröst enligt cheferna hehe. 
 
Jag har även fått testa på en ny produkt som tillhör broders mamma. Den var så oerhört coolt att man inte kunde tro sina ögon. Bästa acetonet ever! Man tar alltså ner ett finger och snurrar lite i bomullstusset så är där inne sen vips är nagellacket borta. Smidigt som fan! Sverige borde införsskaffa sig denna produkt. Ett plus i kanten är att det luktade vanilj och typ rosor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0