a moment of awkwardness..

Vet inte om min rubrik stämmer överens med engelskans grammatik eller vad det nu är.. Vet bara att jag har blivit såå mycket sämre med det engelska språket med åren. Inte så bra. Har hängt ute i solen med lillebror och har även besökt mormor. Hur snäll är inte jag idag? Något pinsamt hände idag på ica också. Jag skulle fråga plutten om han ville rulla en sån dära minirullkorg men råkade istället omformulera meningen lite grovt utan att tänka. Sa alltså "vill du dra den?" till en 4 åring vilket kanske inte var så passande. Tur att han är pojke och jag är flicka, skulle inte vara så trevligt om det var omvända roller haha.. NU: skolka jobb :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0