22.07

ÄNTLIGEN HEMMA! Jag hade ett bra pass på jobb idag trots allt. Fick väldigt mycket energi av en äcklig energidricka (prova inte Xray eller vad den nu heter) och mängder med Noblesse choklad! Finnarna kommer göra mig sällskap om någon dag eller två. På jobb verkar jag och en tjej vara de bästa för vi har fått olika projekt den senaste tiden där vi har chans att få 1000-2500 kr i bonus. Wattafakk. Känns ändå bra! 
 
Har lite panik inför halloween då alla planer är inställda. MÅSTE fira halloween på ett och annat sätt annars finns det ingen mening med hösten känner jag. Och jag älskar att klä ut mig! Får smida lite planer.

Nu ska jag käka mina efterlängtade knäckisar med citronpeppar, dammfri nostalgi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0