1 oktober!

Just nu passar jag den här feta ungen, så JÄKLA underbar så man vill käka upp honom! Visst liknar han ett kokt ägg??
Morgonmys my ass va.. 
Tjenaretjena! Tänkte inte på att det var 1 oktober idag.. Men det är helt okej för min del för hösten är så jäkla mysig! Fick sova ytterligare en natt hos mannen min och det var sååååååå mysigt att vakna upp bredvid honom igen MEN gud vad jag behöver lite ensamtid, har inte haft alonetime sen i torsdags och jag behöver sådana dagar! Asså att vara ifrån allt som har med socialitet att göra för att bara stänga in mig själv och tänka och skriva dagbok osv.. Om en stund är det back to jobb efter 3 dagars ledighet. Inte på humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0