Vad händer med livet?

Mitt liv bara rusar förbi. Har inte tid att kolla på tv, surfa på nätet via datorn, vila och jag hinner knappas skriva dagbok så fullt upp jag har! På fredag får jag äntligen ta det lugnt. Det behöver jag.

Jobbet på emporia går bra, känner hur pengarna rullar in som det ska hehe. Under all stress jag genomgår saknar jag såklart fritiden, de lata dagarna, gänget, broder, plutten och Alex. Hinner inte ens se de i ögat för en sekund! Jobbigt. Sprejade Alex parfym på kudden så det känns som att han är här på nåt sätt haha...

Nu är det dags för sängen för mig. Godnatt folket!

ÄNTLIGEN har de fyllt stan med julbelysning!!! :D vill bo på gatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0