Redan jul?

Hej! Min dag har varit allt annat än dålig! (Säger man så om dagen bara varit bra alltså?) idag bestämde jag och mamma för att ta fram lite julpynt i förskott. Så nu står min vanliga ljusstake vid fönstret och jag kan inte mer än längta till juletider!

Annars då? Beställt flyg/tåg till Stockholm för att se swedish house mafia nästa helg (tror fortfarande Jag drömmer att jag äger en biljett) och vi tar flyget dirr tbx 6 morgonen efter för att hinna med ett dop vi längtat efter!

Och det som mest gjorde min dag var mina två helt underbara finnar. Jag välkomnade de glatt imorse ska ni veta..

Erkänn att ni mer än gärna också vill pynta era hem när ni ser den mysiga bilden nedan?

Ursäkta bibel inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0