Bra start

Någon hade alltså klätt ut sig till The Grudge eller vem det nu var på Carros fest. Visst liknar vi varandra?!!! Ska lätt vara henne nästa halloween ska ni veta!
 
 
Godmorgon! Dagen börjar bra känner jag (förutom emma som äcklar mig med massa saker om en kund..) Solen skiner, jag är (inte) pigg, jag har en del att göra idag vilket gillas! Idag känner jag mig väldigt kreativ vilket kommer resultera något väldigt klyddigt. Ni ska allt få se sen! Och idag klockan 15.00 ska jag få min efterlängtade massage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska få vara bortskämd i hela 45 minuter. Livet är så bra ibland. 
 
Igårkväll när jag masserade alex blev det lite too mucho så jag la all min vikt mot väggen och guess what - fick en jävla spik i handen. Tur den inte gick in hela vägen va!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0