5 saker om moi

1. Jag hatar ordet ficka och vill helst inte säga det ordet framför någon. Det fulaste ordet jag vet. USCH
 
2. Hade gett upp sex för att få massage hela tiden.. haha true story
 
3. Oavsett om det är 50 minus grader ute och solen skiner vill jag gå ut bara för att solen är framme. 
Eller om det pissregnar ute vill jag också gå ut med paraply. 
 
4. Sover jag ensam brukar jag spendera mina sista vakna minuter med 9gag på luren 
 
5. Jag måste ALLTID borsta tänderna efter frukosten, känner mig väldigt äcklig annars (OCH det är skit bra med tandborstning för det motverkar sötsug, jag lovar!)
 
6. Jag avskyr rå lök. Kan inte äta det. Det går bra med stekt, torkad, rostad, allt utom RÅ lök. För vet ni vad? Det känns som någon har stoppat in sin armhåla i ens mun och att man njutsamt tuggar det. Har aldrig förstått mig på människor som diggar det.. 
 
Ni fick en extra för jag var bara tvungen att dela med mig det sista. Tänk på det nästa gång ni har en lökbit i munnen. Armhåla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0