vad tycks?




Nå? Vad tycker ni om min balklänning? Steff påpekade att det liknade Belles klänning i "Skönheten och odjuret" och det är ju nästan sant! Jag är sjukt nöjd med den och vill använda den varje dag. Vet ni hur mycket jag (eller mamma) fick pröjsa för den? tvåtusenkronor (satte ihop ordet så att ni kanske inte skulle inse hur mycket pengar det egentligen är, vill liksom inte att ni ska tro att jag är en maniac eller en rikeman för den delen för det är jag inte, är världens fattigaste tonåring här)!!!!!!! Men vi får leva lyx för en dag och då kan man spendera hur mkt money som helst för den kvällen! Nå? Om vi hade bott i USA, hade jag blivit promqueen då? (a) Man kan ju alltid drömma.

Kommentarer
Postat av: bella

vilken otroligt fin balklänning du hade!

2012-06-05 @ 01:13:46
URL: http://imfaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0