"and while i'm in your mother, i never use a rubber"

Grisen själv

Citatet från rubriken är såklart från Justin Timberlakes "Motherlover!" 3 timmars skoldag idag. Resten av denna månaden är det bara eget arbete känns det som, känns sketa bra! Blir bjuden på studentfester nu och känner att vår tid börjar komma. Kissar på mig lite faktiskt (ironi för de tröga). Right now I'm eating Marabou choklad Digestive and I'm enjoying it alot. Var inte det en perfa mening på engelska? Hatar min engelsklärare aka Will Smith lookalike mig eller suger jag så mycket på engelska? Skärpning Andrew! (så heter vår engteacher!) Skulle vilja visa er hur otroligt lik han är Will Smith men det hade nog sett väldigt konstigt ut om jag smygfotade honom. Och han pratar flytande brittiska (han är från Storbritannien alltså). EHM DÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0