update pga klagomål


Hej bloggen! Detta inlägg tillägnar jag till min allra trognaste läsare, nämligen Alexandra! Läs och njut nu Alex för från och med på lörd kommer jag inte blogga på TVÅ hela veckor! I alla fall, idag har vi dansat vals och  bugg i skolan, lite träning inför balen. Gött mos säger jag bara. För övrigt känner jag mig skit stressad inför helgen. Packningen måste göras, måste säga adjö till alla coola och sedan ta flyget till Spanien. Palla det liksom. Ikväll ska jag passa en unge och typ sova samtidigt för jag är såhääär trött idag. Menne, vi hörs imorgon eller på lördag. Lovar att blogga en sista gång innan jag åker i alla fall, jag lovar Alex, puss på dig ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aw fina jen! Det hoppas jag :) ha så kul på praktiken ♥ pusspusspuss

2012-03-15 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0