kaosad lördagskväll


fina flickor, som är djuriga som bara den när det gäller tacos!



Åh, strålande sol! Man kan ju inte vara annat än glad när det är solsken ute. Glömde bort att jag hade en blogg i några dagar.. Har tagit en liten promenad i parken med broder och jisses vilken galen lördagsnatt jag har haft! Efter lite (mycket) vin var världen lite gladare än vanligt. Brudarna dansade, skrek, sjöng så högt man kunde hos Madde igårkväll. Tacosen var så jäkla gudomlig! Det slutade med att jag mötte upp en berusad pojkvän (fullare än mig vilket är sick) och skrattade så att jag nästan kissade på mig, så utgången sket sig. Det bästa med kvällen var att jag fick hicka i en timme, vilken lyx! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0