Finally home!

Puh, äntligen hemma efter att ha passat lille Daniel i några timmar. Men rikare är man! Jag hann plugga lite inför turismprovet imorgon, hoppas bara på att jag får G då jag, och då menar jag verkligen, att jag aldrig i hela mitt liv har fått IG. Eller vad jag minns i alla fall. Hur sjukt? Efter 12 år (11, 13?) i skolan så vill jag inte ha ett IG! Men stolt är jag allt :) Min man kom och hämtade mig efter jobb för lite pussandes vid min trapp. Imorgon är det äntligen helg! Godnatt!

Update: Juste ja, på fredag nästa vecka skulle jag egentligen vara med i en rättegång då jag och mina kompisar blev kniv och pistolhotade samt rånade för några månader sen. Såklart missar jag det då jag är i Spanien och då får jag såklart punga ut 2000 jäkla riksdaler för det. WATTS APP WITH THAT LIKSOM?! jävla regering eller vad fan det är som bestämmer detta!

Kommentarer
Postat av: rebecka

vadå kniv och pistolhotade chuck

2012-03-16 @ 17:37:18
Postat av: Anonym

mhm. kevin sa ju till bamse att han hade en pistol under jackan och enligt kyle hade robin en kniv

2012-03-17 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0