When the summers actually had summer weather..

Sommaren 2010: Då var vädret i princip skit bra varenda dag och jag hängde med gänget varje dag as well. Vi spontan cyklade ut till Västra hamnen bara för att kolla på soluppgången, sov över hos Sophie osv osv. Jag och Broder gjorde massa spontan resor till olika ställen då sommarkortet var till vår ägodel. Bra sommar!
 

Grill och poolfester hos Emma
Falsterbohäng med broder
Svedalabadet (tror jag) med broder och Soph. 
Nätter på stranden 
 
Varma Dalby stenbrott dagar..
 
Hoppade från Titanic för första gången
 
Hängde i Broders stuga i Almåsa
 
Sommaren 2011:
Hawaiifest hos Carro med klassen
 
Peace and Love vecka med broder!
 
Hängde mycket hos sophie 
 
Åhus med grabbarna 
 
Grillning hos Jack med klassen 
 
Sommaren 2012

Grillning i Svedala - i regn 
 
Många utgångar denna sommaren
 
En miniresa till trelleborg
 
Ätit massor med sushi
 
MEN.. ingen jäkla bild på när vädret varit skit bra. Det har varit regn och moln och blåst i princip varje dag i Sverige detta året. Det är därför jag längtar tills jag lämnar detta landet och bor i ett varmt land. SKit Sverige väder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0