lite lägenhetsbildår

Soluppgång, dog lite när jag vaknade så vackert det var.
Utsikten på dagen
Utsikten på natten, som en himmel med alla stjärnor

Blev bjuden på mysig middag - kycklingfilé, klyftpotatis och bernaissås (ny favorit!)

Sen blev jag bjuden på marrängsvisch som jag har trånat efter i flera veckor nu!

Pippifågeln som heter Lily men vi döpte om henne till Roger för jag tyckte hon skulle vara fågeln i låten "det va en geång en liten feågel ja en feågel som bodde peå landet o roger hette han"...

Trots att vi bodde utan föräldrar var vi faktiskt såhär nyttiga ändåN

Nyårsafton i väntan på gästerna

Det blev lite grabbdans när alkoholen kickade in




Egofotade lite med mina favoritpojkar

Och brodern såklart!

Folk sneade


Dagen efter storhandlade vi och jag fick åka kundvagn tillbaka hem. Trivdes.

Firade in det nya året och avslutade 2011 med alla jag ville fira det med. Jag var lycklig ♥
Nu får vi se vad 2012 har att bjuda på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0