två lediga dagar

Vägen till skolan, värsta Narnia bilden ju!



Ligger i sängen och bara softar till lite festmusik. Taggar lite inför fredagens bravader då vi ska fira att Rasmus fyller 19. Har lust att bara spåra ur som mitt gamla jag. Tack och lov att det är lov nästa vecka, inte för att jag klagar över att vi har haft mycket i skolan. Detta är min andra lediga dag denna vecka och jag har haft det skönt som fan. Känns så jäkla skönt att vara ledig från plugg i 2 veckor. Anyway, livet rullar på, en vecka kvar till halvårsdagen (vafasen ska jag ge snubben i present?!), snön smälter, jag klagar inte på kylan längre (börjar bli varmare!), och jag lever i harmoni förtillfället. Känns helt okej. Peace X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0