plus minus

+ Spenderar inte så många timmar i skolan denna vecka heller.
+ Behöver inte pendla till Lund resten av veckan (skönt som fan)
+ Fick äntligen min Crispy Chicken igår!
+ Sportlov om 1½ vecka :D
+ Ett halvår (!!) med Alex om 2 veckor

- Fortfarande svinkallt så tårna fryses till is.
- Är alltid sömnig nuförtiden (vad händer?!)
- Har fått en "kula" i nacken som jag har haft sen London och jag fruktar att det är cancer (löjligt men jag är rätt nojjig av mig).
- Har fortfarande inte köpt min dagbok, får panik snart!!
- Sockerberoende (MÅSTE SLUTA!)

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har en ekonomisk gåva i hjärnan! =)

2012-02-11 @ 23:18:54
URL: http://denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0