wednesday

Säg hej till min nya älskling förresten! Varm är den inte men ack så vacker ♥
13.37 är klockan när jag börjar skriva detta inlägg, hehe. Dagen blev som jag hade förutspått igårnatt - solen är framme! Det blev ännu en pulka kväll i backarna med gänget igårkväll. Denna gången med varm choklad, julskum och pepparkakor. En annorlunda och roligare tisdagskväll med andra ord. 
 
Jag har för övrigt blivit så mycket grymmare på jobb och når 20 sälj. Stolt tjej här asså. Idag ska det tydligen bli minus 12 grader! Kommer frysa ihjäl! Kan ni fatta att det knappt är två veckor kvar till jul??? Om inte jorden går under förstås... Min absolut andra rädsla i livet. Min första? Föda en unge..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0