lördagscrap

Ikväll missar jag ännu ett krök. Hela gänget är samlade hos File för att ha lite kul med dricka osv. Virusen kände för att attackera mig lagom till jul för att missa alla kuligheter som är på g. 
 
 
Halsmandlarna är fortfarande lika stora som pingisbollar, kroppen lika svag som en 98 åring. Har väntat väldigt länge på våran texasburgare som vi beställde för nån halvtimme sen på nätet. Praise the lord för hemkörning asså. Synd att det inte finns sushiställen öppet om kvällarna, då jag som mest cravear det. Är inte texasburgaren god har vi alltid alternativ 2 - hemmalagad tacos! 
 
Imorgon ska jag försöka stanna inne och glo om inget annat dyker upp. Alla julklappar är inhandlade i sista sekund (as usual) men det är en julklapp jag inte riktigt är nöjd med. Annars då? Har sett typ alla julfilmer som måste ses innan själva julafton. Några ensam hemma filmer kvar. Joy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0