Inte lönt att göra planer inför morgondagen

Satt nyss och planerade lite inför imorgon med Kim men kom på att det inte är lönt för jorden går ju under!!!!!

Asså ni fattar inte hur mycket ångest jag har. Jag tror faktiskt på sånt. Dagen vi skulle åka till spanien förra året skulle jorden också gå under när vi var i planet. Var skulle vi landa tro? När jag sa farväl till alla tänkte jag att jag aldrig mer skulle se de.. Jag var faktiskt beredd på att dö!

Och nu händer samma sak igen... Borde söka upp en psykolog angående jordens undergång asså. Inte okej.

Tänk er att marken börjar spricka och man plötsligt råkar vara just där och trillar ner. Eller en meteor som träffar en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0