Gårdagens

Åh vilken trevlig kväll det blev trots allt. Det blev lite sorgligt mot slutet, inte kul när någon ska åka iväg så länge. Det blev lite drickspel, tips - spela aldrig slutspelet, det kan sluta illa... 
 
 
Tydligen var det nyår inatt, klassen sprang ut innan 12 slaget med champagne flaskor och skrek "gott nytt år".  Blev lite förvirrad och för en stund trodde jag faktiskt att det var nyår haha. Anledning till varför vi firade? - För vissa i klassen inte är i landet under nyårsafton. Kul var det i alla fall men usch vilken nasty champagne amanda hade! 
 
Trots att jag valde mina bekvämaste samt fulaste skor igår fick jag två skoskav och haltade mig fram i staffanstorp så jag missade bussen. Jag hoppas på att det snart är min tur att få flytta utomlands. Snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0