Skanör Strand

Min man 
Ashley gjorde ett mega hopp från kullarna
Finare än Falsterbo!
Fanns massa fina småhus på stranden 
Utsikten över stranden
KORRRRV, grillade dock hemmagjorda hamburgare också men lyckades ej knäppa en bild
The grillmaster - Mr alex 
Hemma efter en härlig dag i Skanör med gänget, dock har jag fått halsont och nyser var femte minut.. Inte okej när sommaren är här! Tog ett gäng fina bilder på stranden idag. Önskade dock att jag ägde en systemkamera så man fick lite bättre kvalitet på bilderna. Vattnet var härligt i Skanör, har aldrig varit där så det var ett toppen val att sticka dit. Det blev lite grillning också och ikväll kanske vi drar ut på fezt. Ps. Att jag aldrig lyckas få en bild med min man är sorgligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0