zombien som skriver

Våren hälsade på igår förresten! :D

Godmorgon.....god jävligt tidig morgon asså...zmbien som skriver här. Jag sitter och halvblundar och orkar inte göra mig klar. Brudarna kommer och hämtar mig om 50 min. Jag har mycket kvar att göra som står på listan men jag vill nog hellre krypa tillbaka ner under mitt täcke. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Man kanske borde vara lite mer trevlig? Hej, jag är skiiiit pigg, vaknade utan problem imorse (för typ 15 min sen, klockan är 05.10 just nu för de som inte uppfattar hur sjukt tidigt jag är vaken just nu). Jag har varit skit duktig. Har duschat, gjort värsta frukosten. Hoppat studsematta, hunnit gymma nu på morgonen och varit hos frisören. Om jag ändå vore så pigg. Nä nu ska jag göra mig klar. Hoppas det regnar här i Malmö hela helgen, för det ska nog regna hos oss uppe i Göteborg. Rättvist ska va rättvist liksom. Hejdåååååå, love /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0