morgonen kan inte bli bättre!!!!!!


ÅÅHHH FAPFJAEFNENFLDWDWD SÅ JÄKLA LYCKLIG JAG ÄR DENNA MORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN INTE SLUTA LE OCH JAG VAR PRECIS UTE OCH DANSADE OCH HOPPADE AV LYCKLIGHEET HIHIHIJHIIII! Ni kanske vill veta varför jag är så glad denna morgon? Och varför jag är uppe innan 12 trots att jag är ledig? JO, för det första så var jag skit glad redan när jag vaknade för att solen sken och det kändes som sommar. Och för det andra fruktade jag tandläkaren men vet ni vad? JAG HADE INGA HÅL I TÄNDERNA!!!!!!! FATTAR NI HUR JÄKLA LYCKLIG JAG ÄR DÅ VAAAAAAAAAAA! I tre veckor har jag gått och fruktat denna dagen, trott att jag har haft 232386 hål, men ack vad fel jag hade! Tänk att man kan bli så otroligt glad av ett tandläkarbesök? vkoehfoleföed IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Update: Ofta jag blev så jäkla lycklig över att inte ha hål i tänderna haha. Men tro mig, jag brukar ständigt ha hål så det här var typ som att få en orgasm eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0